Musten Skrivet 29 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2013 "Instead of all of this energy and effort directed at the war to end drugs, how about a little attention to drugs which will end war?" ~ Albert Hofmann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2013 Rapport Dela Skrivet 2 November 2013 - Strange Days on Planet Earth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 12 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2014 (redigerat) Berra Nä Själv Tar jag mig ett järn vettu ska du ha? StigHelmer Nej Tack Jag tål inte stark sprit Berra Nä Vem fan gör det Redigerat 12 Januari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikoo86 Skrivet 13 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2014 FUBAR - F*cked up Beyond All Recognition :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 14 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2014 (redigerat) Det innebär att gifter som nikotin och koffein är bannlysta inga fler dödsmedel bara livsmedel Redigerat 16 Januari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 April 2014 Rapport Dela Skrivet 22 April 2014 "I'm as straight as my penis when I see a naked man." - Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2014 (redigerat) "På andra bossbanan (det är där man kör ubåt under vatten)...." -wubo lawllalalal ubåt under vattnet omagaahdd vad är världen på iväg egentligen? Redigerat 2 Maj 2014 av wubo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.