egget91 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Tycker ni att postal 2 ska sluta säljas bara för att det är lite överdrivet våldsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 varför skall det det? Det är väll upp till var persons egen sak ifall man vill köpa ett skitspel. Men det är ett hemst spel, det håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Nej jag tycker inte att det ska sluta säljas. Det finns många människor som gillar sånt här och tycker det är skitkul och garvar varje gång när någon tappar huvudet. Men jag tycker inte om spelet men inte ska det väl sluta säljas?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker inte att det ska sluta säljas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Jag hoppas att de slutar att sälja det! Redigerat 15 Maj 2004 av Obi-Wan Kenobii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag med,det är så äckligt och våldsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag tycker att det ska slutas säljas i affärer, ska typ säljas på nätet fast noga övervakat så inte vem som helst kan köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 vafan spelet e ju as kul! man behöver ju inte slakta alla man ser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Man kanske inte beöver döda den man ser men man kan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Näe, jag tycker inte det. Men visst det är våldsamt och så men näe.. Förresten är redan Postal olagligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag vet! Det är ju det jag säger... Men om man har spelet och spelar det, är det olaglit då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Jag tycker det är coolt men det ska f*n inte spelas av barn Redigerat 15 Maj 2004 av GodisGrabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.