OpeningTitles Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har någon bra smeknamn som jag kan använda när jag spelar Css sen? Har bara sämsta.. Just nu: F.D God_OpeningTitles. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Snälla, ha inget p12-nick, jag stör mig så jävla mycket på alla sånna. Alltså typ "HaxXx0rr1337^" eller liknande (bara ett dåligt exempel som jag såg en kille nicka idag). Hm.. "Ultra noob" nickade jag förut, det är fult och bra tycker jag. Jag gillar bara fula nick. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 p12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Kom på något eget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 p12Syftar du på honom eller på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Det var bara mitt förslag som smeknamn, folks reaktioner kan bli ganska kul när man heter det, speciellt på hardcore spel som CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Det var bara mitt förslag som smeknamn, folks reaktioner kan bli ganska kul när man heter det, speciellt på hardcore spel som CSS.Rättar vad du skrev: Ingen bryr sig om smeknamn/nick. OnT: Fortsätt nicka på det du nickar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Kör själv med[sWE][Furry]KawaiiNeko för att jag är svensk, är furry och gillar japan och katter. Simpelt. [sWE]OpeningTitles vore bra? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 (redigerat) Maybe.. Men kommer ändå spela på en svensk server när jag skaffar css. Dubbelklicka servern. Redigerat 8 December 2010 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 [sWE] Framför namnet är bara fail, ingen bryr sig om vilket land man är från Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Har du några bra smeknamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Varför byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.