Fjeddo Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Tjena! Jag hade tyvärr inte möjlighet att åka på dreamhack Skellefteå i år. Vet någon när det är nästa gång i Skellefteå? Är det bara en gång per år eller kommer det till sommaren också? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Har för mig det bara är en gång per år. Annars kan du ju alltid besöka Dreamhack SKVI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Det är 2 gånger per år(höst och vår), själv har jag varit där en gång trots att jag bor i Skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 (redigerat) Det är 2 gånger per år(höst och vår), själv har jag varit där en gång trots att jag bor i Skellefteå.Okej, är det värt att åka dit? Och brukar det vara under något lov? :) EDIT: Hur mycket brukar det kosta i Skellefteå? Redigerat 9 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.