Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 aa okej, tack. Vad tycker ni jag ska önska mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 :_ Vad ska min flickvän heta? Önska dig pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) :_ Vad ska min flickvän heta? Önska dig pengar. Vill helt inte ha några pengar. För jag önskar mig ju z-5500 Redigerat 10 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 :_ Vad ska min flickvän heta? Önska dig pengar. Vackra p12or här. Vad menar du vad ska min flickvän heta?. Du är dum ihuvet, din flickvän är din egna mamma... Haha du får mig verkligen att skratta, du dissade dig själv nyss. Tycker du ska önska dig lite mer tid vid skolbänken :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 :_ Vad ska min flickvän heta? Önska dig pengar. Vill helt inte ha några pengar. För jag önskar mig ju z-5500 Om man önskar sig högtalare vill man inte ha pengar, eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Lol, du frågar vad du ska önska dig när du inte ens har skrivit några intressen mm. Jag skrev så för att det var en så dum fråga som att fråga vad ens flickvän ska heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 10 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Okej. Kolla min andra tråd!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.