Hoppa till innehåll

Snipers


mackesam
 Dela

Rekommendera inlägg

Intervention låter fantigt? Ja. Jag gillar liksom "surroundljudet" treyarch har gjort när man skjuter med en sniper i WaW och Black Ops.

 

Skönt att quickscopen är borta? Absolut. Quickscoping i MW2 fick 10åringar att skrika "HARDSCOPE" om man siktade in i 2 sekunder. Och själv tycker jag att B/O sniping är skönare än MW2's. I B/O kräver det faktiskt lite skill, tillskillnad från MW2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Nej, tycker bara det ger lite mer action-känsla.

2. Båda jag och nej: Ja för att det är så många som förstör matcherna genom att köra till gränsen av Sience fiction- (Stavning?) stil, men det är lite jobbigt att man kommer nära en kille och inte hinner sikta in förän man dör, men det gör ju att man använder sniper mer som "support" eller "stelath"- stil, än för att göra montages och fjäska subscribes på youtube.

BTW så håller jag med dig Easton att det inte blir små noobs som klagar på hardscope när man själv skiter i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: Vet inte

2: Ja, är så JÄVLA trött på alla 10åringar som tror att dom har skilllzzzzz när dom dödar någon med quickscope i killcam, och dom förstör varenda jävla game.

PRECIS! KAXIGA P12OR! Hatar dom..

 

Samma.

 

Du var ju det förra året noob. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något som nästan hela Call of Duty communityn verkligen inte fattar är att man är INTE "nooooob" om man håller inne siktet länge med sniper och campar som sniper.

Ungarna som spelar det har svårt att fatta att det är själva poängen med att vara sniper - att campa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...