💬
Logga in
Fuska.se

Skärm Problem!

14 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag har lyckats råkade ändra nånting i kontrollpanelen (catalyst control center).

Och nu när jag kommer in på windows så står det "Input not supported". Vad ska jag göra?. jag ser ju ingenting.

Kan inte trycka CTRL ALT DELETE heller. Ser ju ingenting...

Just nu har jag felsäkert läge.

Kan någon hjälpa mig?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Starta om datorn? Hur vet du att du har felsäkert läge då?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Jag har startat om datorn, och valt felsäkert läge?.

Men nu har jag fixat allting med system återställning :).

Tack för alla dumma svar!

Nivå 5 · Fuskare

Du är bara för rolig, du säger att du inte kan se något på skärmen men ändå har kunnat gjort återställningar och sådant. Hur f*n lyckades du göra en återställning utan skärm?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Du är bara för rolig, du säger att du inte kan se något på skärmen men ändå har kunnat gjort återställningar och sådant. Hur f*n lyckades du göra en återställning utan skärm?

grafikdrivrutinerna laddas inte i felsäkertläge
10 Dec 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Felsäkert läge. Kontrollpanelen > Återställning.

Lär dig lite om datorer, sen kommer du tillbaka till datorforumet. Okej? :)...

Nivå 5 · Fuskare

Lol, undrade bara hur du kunde ta dig dit utan skärm. Förresten så kan jag dubbelt så mycket om datorer än dig.

Nivå 3 · Lärling

haha p12

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

haha p12

I mean it :lol::rolleyes: , can be twice as much about computers than me?, allright.^_^

OnTopic:

The screen did not when I came in to my account. But it worked, obviously in safe mode!. Because I had changed the resolution to my account but not in safe mode...

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha p12

I mean it :lol::rolleyes: , can be twice as much about computers than me?, allright.

OnWire:

The screen did not when I came in to my account. But it worked, obviously in safe mode!. Because I had changed the resolution to my account but not in safe mode...

p12
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha p12

I mean it :lol::rolleyes: , can be twice as much about computers than me?, allright.

OnWire:

p12

Why do you think that? :blink:

But then you are autistic... :lol:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha p12

OnWire:

p12

Som sagt...
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha p12

OnWire:

p12

Folk tror inte att du är smartare bara för att du skriver på engelska...
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha p12

OnWire:

p12

Folk tror inte att du är smartare bara för att du skriver på engelska...

Vf säger du ens det, du förlöjligar dig själv...

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Problemet löst och tråden börja spåra ur, låser.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.