MissM Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Tack så mycket. Ska pröva sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ska man välja "teleport target manegement" om man vill bli teleporterad? så här e de: man får den där killen i partyt och sen säger han att han vill teleportera oss till town och då ska han göra det. ska man ta "teleport target manegement" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Hittar inget teleport-target-grejsimojs, men vad jag vet ska du bara använda något som kallas Teleport och finns i Meny 2 i Event Commands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Tack så Mycket Chuhuaua vill inte veta hur lång tid det tog :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Hittar inget teleport-target-grejsimojs, men vad jag vet ska du bara använda något som kallas Teleport och finns i Meny 2 i Event Commands. Fierce Diety: Glömde bort om du ville ha beskrivningen till ett hål i väggen eller dörren. Hoppas det inte blev fel... Redigerat 23 Juni 2004 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Nej då men undrar nu den dära Fyrkantiga saken i andra kvartalet som du tycker ser ut som en knapp finns den i kartan Inside ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag ska se... jepp, det gör den. Om du tittar på tile-setet i det andra kart-valet (blå ruta) så under bilden på ett skelett finns det som jag tycker liknar en knapp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Ska den saken vara i insidan av stället som man ska kunna komma in på eller utanför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 öh...va? Vad menar du? Du ska göra den på samma karta som hålet ska finnas på, någonstans på en vägg eller nåt sånt. Annars förstår jag inte frågan... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag fixade det tack för hjälpen Chiuahua! Det blev ett hål. :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 så bra då. Då var jag inte helt ute och seglade ändå... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 är det samma sak med en dörr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.