LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Onödig fråga men: Har ni nånsin känt ett behov av att ha ett visst spel?? Två gånger har hänt mig. T.o.m drömt om spelen när jag sovit Jag tänker däremot inte säga vilka spel det är, det är på nåt vis pinsamt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Jag drömmer om spel hela tiden. Speciellt Zelda. Jag blev Link en gång och letade efter en skatt typ, och sims drömmer jag ofta om. Jag drömde också om GTA en gång, att jag hoppade ner från Empire State Building (jag vaknade precis när jag nuddade marken). Men, men, man drömer om det som hänt under dagen :) /The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) Jag drömmer om spel hela tiden. Speciellt Zelda. Jag blev Link en gång och letade efter en skatt typ, och sims drömmer jag ofta om. Jag drömde också om GTA en gång, att jag hoppade ner från Empire State Building (jag vaknade precis när jag nuddade marken). Men, men, man drömer om det som hänt under dagen :) /The Queen Jag har drömt nåt i stil att jag och Luigi gick runt i slottet i Luigi's Mansion. Min syrra har drömt att hon har samarbetat med en mangafigur. Det jag drömde häromkvällen var hur spelet jag ville ha skulle vara när jag körde det. Du får kontakta mig via PM om du undrar vilket spel det är. PS! Ingen annan förutom mina bästa kompisar på fuska.se får kontakta mig när det gäller detta, där TheQueen ingår! Redigerat 11 December 2010 av LOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) EDIT: Ångrade mig Redigerat 6 Juli 2011 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Jag drömde att jag var mario i new super Mario bros. och brukade dag drömma om lego harry potter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Jag drömde en gång om lbp2 att jag var en sackboy som bigde en jette robooooot!!!!! precic när jag skulle göra huvudet slutade drömen och oftas drömmer jag om mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Jag drömde om GTA IV en gång medans jag och min styvbror väntade på den första trailern... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Drömmer inte om spel jag vill ha, drömmer däremot nattligen (motsvarighet till dagligen) om t.ex. aion... Oftast konstiga drömmar, men på något sätt speglar de något som hänt.. Häromnatten t.ex. drömde jag att jag gick och pratade med några gubbar och fick bara sådär det bästa vapnet på spelet, hade under dagen då gått och pratat med några gubbar och fått ett helt okej vapen, dock inte i närheten det bästa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Jag önskar att jag någongång kunde se mina drömmar :P inte alltid men ibland D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg