Hoppa till innehåll

Behov Av Ett Spel


LOLOL

Rekommendera inlägg

Onödig fråga men:

Har ni nånsin känt ett behov av att ha ett visst spel??

Två gånger har hänt mig. T.o.m drömt om spelen när jag sovit

Jag tänker däremot inte säga vilka spel det är, det är på nåt vis pinsamt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömmer om spel hela tiden. Speciellt Zelda. Jag blev Link en gång och letade efter en skatt typ, och sims drömmer jag ofta om. Jag drömde också om GTA en gång, att jag hoppade ner från Empire State Building (jag vaknade precis när jag nuddade marken).

Men, men, man drömer om det som hänt under dagen :)

/The Queen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömmer om spel hela tiden. Speciellt Zelda. Jag blev Link en gång och letade efter en skatt typ, och sims drömmer jag ofta om. Jag drömde också om GTA en gång, att jag hoppade ner från Empire State Building (jag vaknade precis när jag nuddade marken).

Men, men, man drömer om det som hänt under dagen :)

/The Queen

Jag har drömt nåt i stil att jag och Luigi gick runt i slottet i Luigi's Mansion.

Min syrra har drömt att hon har samarbetat med en mangafigur.

 

Det jag drömde häromkvällen var hur spelet jag ville ha skulle vara när jag körde det. Du får kontakta mig via PM om du undrar vilket spel det är.

PS! Ingen annan förutom mina bästa kompisar på fuska.se får kontakta mig när det gäller detta, där TheQueen ingår!

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Drömmer inte om spel jag vill ha, drömmer däremot nattligen (motsvarighet till dagligen) om t.ex. aion... Oftast konstiga drömmar, men på något sätt speglar de något som hänt..

 

Häromnatten t.ex. drömde jag att jag gick och pratade med några gubbar och fick bara sådär det bästa vapnet på spelet, hade under dagen då gått och pratat med några gubbar och fått ett helt okej vapen, dock inte i närheten det bästa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...