Gäst 007 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Skrivet 23 Oktober 2003 Det ska finnas nått hidden packed mitt ute på stranden... men var är det... Nån som vet.... Citera
Ozoon Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Skrivet 23 Oktober 2003 Det är super bra, uppdragen e roliga för min del etc etc... Men nån som vet när uppdraget om att döda Lance kommer?? Jag har klarat alla uppdrag som finns men den kommer inte, och så har jag 100 Hidden Package etc etc, vilket jag e mkt stolt över :P .. f*n va Huntern e grym asså... men den e ju lite knepig att ta bara, blir för d mesta dödad av millitären.. nån som vet nåt bra sätt att ta sig till Huntern oskadd?? ta en annan helikopter(tex. den vid stranden, där man får uppdrag av carlos eller vad han heter.) sen flyger du in och landar alldesles bredvid huntern(akta militären) sen tar du huntern och medans du lyfter så skjuter du missiler/kulspruta. Det ska finnas nått hidden packed mitt ute på stranden... men var är det... Nån som vet.... som du sa. mitt ute på stranden, ta en motorcykel och leta.. Citera
Spikey Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 patrik den lille som du kanske sett finns det en del ställen man köpa på de flesta ställen kan få upprag. klara alla utom 2 ( måste klara print work nånting) sen ringer lance, säger åt dej att komma till huset. klara uppraget och i nästa upprag (sista) få du dööööda Lance Vance!!!!!!!!!!!! Citera
Bobo Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Någon som vet vart man kan ladda ner bilar o vapen till Vice City! jag har letat asmycket men jag hittar bara tyska sidor! Någon som vet en bra sida? Citera
Dannie Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 varför ska man döda lance? För att han sviker Tommy. Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 hehe aa, han sviker Tommy och går över till Sonnys sida, dom kommer därmed försöka döda Tommy och då blir man tvungen att döda både Sonny och Lance... Har klarat VC nu, 100% :P Citera
Bobo Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Jaag tycker att det bästa är att köra Coca Cola lastbilen! fast den måste man ladda ner! Citera
kimen Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 Jag fattar inte vad man ska göra med glass bilen. Vad ska man göra? Citera
Dannie Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 Nu har ni ju avslöjat slutet. Jag kanske borde satt en spoiler varning :? Så länge sen spelet släpptes, tänkte mig inte så noga för... Men det är sånt här man får räkna med ibland. Citera
j0hn Skrivet 26 December 2003 Rapport Skrivet 26 December 2003 Svar till PatrikDenStore. Ett bra sätt att komma åt militär helikoptern är att ta på sig polis kläderna som finns på polis-stationen. Då kan man gå in där utan några problem :) (kläderna finns om du går in till vänster på stationen.) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.