Fjeddo Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Tjena! Jag vill ha tips på idrotter eller andra hobbyer (stavning?) som man kan hålla på med. Helst något fysiskt. Just nu spelar jag fotboll på sommaren och vintern, har tidigare spela hockey, pingis samt paddlat kajak på sommaren. Spelar även gitarr, men det är ju inget "fysiskt". Någon som har tips på annat man kan göra? Inte lan eller sånt med datorer eller annat mycket stillasittande tack. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Är du lång? Spela basket, jag spelar basket och det är jättekul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Prova att vindsurfa på sommaren, riktigt kul. Kostar ganska mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Är du lång? Spela basket, jag spelar basket och det är jättekul! Nah, basket är inte riktigt min grej. ;) Prova att vindsurfa på sommaren, riktigt kul. Kostar ganska mycket dock.Hur mycket kan det kosta? Skulle även behöva ha nått mer än fotbollen på vintern också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Prova att vindsurfa på sommaren, riktigt kul. Kostar ganska mycket dock.Hur mycket kan det kosta? Skulle även behöva ha nått mer än fotbollen på vintern också. Tror det kostade runt 700:- för utbildningen och kanske 500:- för en bräda och segel en hel dag. Man kan väll köpa något billigt nybörjarpaket för ~2000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Nybörjarpaket? Är det typ egen utrustning med då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Nybörjarpaket? Är det typ egen utrustning med då? :)Ja, typ bräda och segel och allt annat som behövs för att åka. Delar utrusting med mina kusiner (Min morbror är jävligt duktig på att vindsurfa.) och det kostade väll runt 2K:-, vet dock inte fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Badminton spelar ju en del. Antingen börjar man i en klubb med regelbundna träningar eller så spelar du bara för skoj med kompisar mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Nybörjarpaket? Är det typ egen utrustning med då? :) Ja, typ bräda och segel och allt annat som behövs för att åka. Delar utrusting med mina kusiner (Min morbror är jävligt duktig på att vindsurfa.) och det kostade väll runt 2K:-, vet dock inte fortfarande. Okej, tack för hjälpen. Ska fråga min brorsa om han skulle vara intresserad av att betala hälften också. :P Badminton spelar ju en del. Antingen börjar man i en klubb med regelbundna träningar eller så spelar du bara för skoj med kompisar mm.Okej, ska kolla upp om det finns någon klubb här i Luleå. :)Oftopic ang din signatur: Finns väll inga premium invites? Finns bara spotify free invites. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) Möjligt, såg bara att någon snackade om det någonstans :D Sen är det väl inte så väldigt lång tid kvar tills du kan börja gymma? 1-2 år kanske. Redigerat 11 December 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Floorball <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Floorball <3modoit, spelar du i övik då? :)Vi mötte dom för några veckor sedan, är också 17. någon kampsport är alltid kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.