Hoppa till innehåll

Tips På Idrotter Mm.


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag vill ha tips på idrotter eller andra hobbyer (stavning?) som man kan hålla på med. Helst något fysiskt. Just nu spelar jag fotboll på sommaren och vintern, har tidigare spela hockey, pingis samt paddlat kajak på sommaren. Spelar även gitarr, men det är ju inget "fysiskt".

 

Någon som har tips på annat man kan göra? Inte lan eller sånt med datorer eller annat mycket stillasittande tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är du lång? Spela basket, jag spelar basket och det är jättekul!

Nah, basket är inte riktigt min grej. ;)

 

Prova att vindsurfa på sommaren, riktigt kul. Kostar ganska mycket dock.
Hur mycket kan det kosta? Skulle även behöva ha nått mer än fotbollen på vintern också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prova att vindsurfa på sommaren, riktigt kul. Kostar ganska mycket dock.

Hur mycket kan det kosta? Skulle även behöva ha nått mer än fotbollen på vintern också.

 

Tror det kostade runt 700:- för utbildningen och kanske 500:- för en bräda och segel en hel dag. Man kan väll köpa något billigt nybörjarpaket för ~2000:-.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nybörjarpaket? Är det typ egen utrustning med då? :)

Ja, typ bräda och segel och allt annat som behövs för att åka. Delar utrusting med mina kusiner (Min morbror är jävligt duktig på att vindsurfa.) och det kostade väll runt 2K:-, vet dock inte fortfarande.

 

Okej, tack för hjälpen. Ska fråga min brorsa om han skulle vara intresserad av att betala hälften också. :P

 

Badminton spelar ju en del. Antingen börjar man i en klubb med regelbundna träningar eller så spelar du bara för skoj med kompisar mm.
Okej, ska kolla upp om det finns någon klubb här i Luleå. :)

Oftopic ang din signatur: Finns väll inga premium invites? Finns bara spotify free invites. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...