LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Nu vann ju Jay, men tycker ni att nån annan skulle vunnit? Jag hade helst velat att Minnah vunnit. Här är tråden om idol 2010!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Man behöver inte vara einstein för att förstå att ingen av de två finalisterna kommer att ha en långvarig karriär. Musik-industrin är dessvärre grovt ålders och utseende-diskriminerande, ingen av de två har stjärnstatus eller en röst som passar till mainstream musik... den sortens musik som faktist sälje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Jag tror också att dom två kommer bli bortglömda nästa år när nästa idol kommer. Jag blir lite deppad då för att dom inte fattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Ser man på alla de tidigare vinnare av Idol så kan man se att man aldrig hör talas om dem i media längre. En idol-deltagares öde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) Ser man på alla de tidigare vinnare av Idol så kan man se att man aldrig hör talas om dem i media längre.En idol-deltagares öde.Den som klarat sig bäst att vinna är ju egentligen agnes carlsson.Dock så är ju amanda jenssen som kom tvåa rätt så känd ändå. (säsong 4) Edit - tog fel på två deltagare :P. Redigerat 11 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Olle borde ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Olle borde ha vunnit.Gissar på att du är gotlänning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 12 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 (redigerat) Olle borde ha vunnit.Gissar på att du är gotlänning? Jag älskar Gotland. Min mamma är född där. Redigerat 12 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Slutade titta när Geir åkte ut. Han var awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Olle borde ha vunnit.Gissar på att du är gotlänning? ...Känns ju dumt att gissa då det finns en överhängande chans att du har fel. Vilket du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Jag tycker Olle eller Minnah skulle ha vunnit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 (redigerat) Bor ju i samma samhälle som Minnah kommer ifrån, så jag höll på henne. Redigerat 12 December 2010 av SmeK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.