Layton Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Linnea skulle ha vunnit :( Men Jay förtjänade väl att vinna. Men jag pallar inte Idol mer! Jag hoppas att det lägger ner snart. är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Men jag pallar inte Idol mer! Jag hoppas att det lägger ner snart.Byt kanal istället, du behöver ju inte se på det :o är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(va Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Linnea skulle ha vunnit :(Men Jay förtjänade väl att vinna. Men jag pallar inte Idol mer! Jag hoppas att det lägger ner snart. är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(Min bästa kompis ville också att Linnea skulle vinna!Dock fick jag en chock när hon åkte ut. Jag trodde Minnah skulle ut då för att hon inte gjorde så bra framträdande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(va Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig! Vad i helvete pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...Kolla inte på TV då. Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig!va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Håll er till ämnet. Ni fattar ju inte, men de gjorde faktiskt det. Glöm det, ni fattar inte... OnT: Jag tyckte Olle var jättedålig hela tin :( Han kom trea tyckte inte att han skulle kommit så långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(va Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig! Hur fan stal dom globen från dig, berätta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(va Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig! Hur fan stal dom globen från dig, berätta det. Nej.Ledtrådar:Jag vill inte berätta vilken skola jag går i, vill ej lägga upp för mycket info :(Nu blev du ägd, Radiohead, eller Afrokines whateverFörresten, jag sjunger bra.OnT: Men liksom jag tyckte om Idol förut, men har tröttnat på det nu, tar ju aldrig slut liksom. Jag kanske kollar på auditions nästa år och om det är någon jag gillar kollar jag på slut och om det är riktigt många jag gillar fortsätter jag kolla. Sen om det blir många bra i kvalet osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Du äger inte globen, alltså kan de inte ha stulit den ifrån dig. Vad snackar du om? OnT: Idol suger, men jay var bra. Däremot kommer han att glömmas bort redan innan nästa säsong som de flesta andra vinnare har gjort. Det är vad jag tror iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Det är klart jag inte gör. Läs tha hints och fundera om ni nu är så himla intresserade. Jag snackar bara lite för mig själv, och det är bara jag som fattar (och mina vänner, men ingen jag känner har fuska.se eller de loggar aldrig in) OnT: Det är oftast så att tvåorna blir kändast, vafasen är Daniel till exempel 1:a 2004, då Darin kom tvåa, och han är ganska känd. Marcus är också borta vinnare 2006, Erik tvåa det året är ju asmycket kändare. Tror också att Alice gör lite grejer, Kevin e borta fast han var så otrolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 (redigerat) Det är klart jag inte gör. Läs tha hints och fundera om ni nu är så himla intresserade. Jag snackar bara lite för mig själv, och det är bara jag som fattar (och mina vänner, men ingen jag känner har fuska.se eller de loggar aldrig in)OnT: Det är oftast så att tvåorna blir kändast, vafasen är Daniel till exempel 1:a 2004, då Darin kom tvåa, och han är ganska känd.Marcus är också borta vinnare 2006, Erik tvåa det året är ju asmycket kändare. Tror också att Alice gör lite grejer, Kevin e borta fast han var så otrolig...Skulle du sjunga i globen eller vadå? Låter inte troligt. Redigerat 15 December 2010 av williamren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.