Extra Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Händer väl nångång per vecka och det brukar vara nån timme, konstigt nog händer det oftast på torsdagar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 I princip varje dag .__. DAMN YOU SNOOZE BUTTON!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Man råkar ju ta på snoozen lite för mycket ibland, men jag kommer inte så värst försent. Senaste gången jag försov mig riktigt var i 6an, var väl en 2-3 timmar, sista dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Haha, kommer ihåg en gång i sjuan när jag vaknade med ett ryck och kollade på klockan. Visarna stod på fyra och åtta, och eftersom jag var svintrött och började klockan åtta så trodde jag att klockan var tjugo över åtta och att jag var försenad. Så jag duschade, klädde på mig och käkade frukost. När jag hade tagit på mig ytterkläder och precis skulle gå ut kastade jag en blick på klockan och såg att den var fyra. Jippi.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Av någon anledning vaknar jag samma tid varje morgon utan väckarklocka eller något, så nää.Samma här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.Nej? Går och lägger mig mellan 21.00 och 21.30 på vardagar, så lägger mig inte sent och försover mig ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Försover mig ofta jag. Ofta kan jag sova igenom 1 timmas alarm ringning på mobilen med 3min snooze. Alla försover sig väll?... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Ja, men min lärare har vant sig då det är bekräftat från skolsystern att jag har sömnproblem. Kan vara från 20 minuter till hela lektionen.. Men jag sköter mina studier självständigt när det kommer till allt så det spelar knappt någon roll. Lär mig mer av att läsa ifrån boken än att lyssna på vad läraren säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Jag börjar 8:45. Först sov jag till 7. Sen sov jag till 7:30, sen till 7:40, sen 7:45!! Jag måste gå till skolan 8:05, för det tar en halvtimme att gå, och att cykla är jobbigt på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.Nu ljuger du allt, jag går och lägger mig runt 23:00 och går ändå upp 6:45 varje dag utan problem så det stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.Nu ljuger du allt, jag går och lägger mig runt 23:00 och går ändå upp 6:45 varje dag utan problem så det stämmer inte. Eller hur. Det beror individuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.