Nafrali Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Måste man ha en shiny eller?????????? Njaaaa, jag kommer dit när för jag har det på original och på emu, så jag anv'ndre fusk på emu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tror att det är en speciel pokémon som ändras varge dag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Måste man ha en shiny eller?????????? NEJ!Man måste inte ha honom,men det är lättare eller vad man ska säga då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Är det nån speciel level på han eller?????? För jag har han på level 5. Och gått till gubben men han sa att han inte såg ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Då får du vänta tills imorn. det spelar ingen roll om vilken level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ok. för jag prövade för en kvart sen!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 min kompis fångade den där stora valen så kom han fram till mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Frångade han en Wailord och komn dit?! Hade han någon shiny ? Men också,det ska vara rätt ip nummer på pokémon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Undrar hur många ggr detta är sagt... För att komma till Mirage island så måste man ha en s.k. Mirage Island friendly pokemon (MIF), vilken är olika från spel till spel. Gör så att du tar ALLA dina pokemon till snubben som säger om man kan se Mirage Island, och hoppas på att du har den rätta. Om det inte lyckas vet jagf inte vad du borde göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag prövade med Wainut i dag men det funkade inte!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det är så DRYGT att prova med alla pokemon!!!!! Jag vet!!! Det kanske går med Regi bröderna!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg