OpeningTitles Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Jag har köpt Left 4 Dead 2 nu, för 50kr, (4.99 euro) kommer det att betalas i abonnemang eller direkt? För jag köpte det med mastercard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Jag har köpt Left 4 Dead 2 nu, för 50kr, (4.99 euro)kommer det att betalas i abonnemang eller direkt?För jag köpte det med mastercard.Tror det dras på engång från kontot och så får man en bekräftelse, men nu var det rätt länge sen jag köpte nåt från steam men tror det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 (redigerat) Det dras direkt från kontot ditt kort tillhör. Du kommer få ett kvitto till e-mailen du bidrog med. Redigerat 14 December 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Ok. Är kvittot bra att ha t.e.x om man blir hackad eller nåt och kontaktar steam efter sitt lösenord? Bevis på att man har köpt spelet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Ja det är bra att ha (såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.