360Xbox2 Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Hero of war med raise against http://www.youtube.com/watch?v=ll9dPaw7lHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 (redigerat) Vet ju inte vilken nivå du ligger på. Men enklare låter är ju Smoke on the Water, Seven Nation Army, Paint it Black. Brain Damage och Eclipse med Pink FloydNeil Youngs Rockin' in the Free World, Down by the River och Cinnamon GirlKnockin' on Heaven's DoorDe första och Knockin on heavens door är lite väl lätt, men ska kolla in de andra. :) Radiohead - How Can You Be Sure, fast nu när jag tänker efter, det är ju på akustiskt men men...Det går även bra med akustisk, tack! :) Hero of war med raise againstDen kan jag, den är nog lite väl lätt. :) Redigerat 20 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 "Gay bar" http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI http://tabs.ultimate-guitar.com/e/electric...gay_bar_tab.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Du verkar ha bra koll nu. :) (Med tanke på diskussionerna i ADAF) Det du lär dig allra mest på, om det är det du är ute efter, är att spela med andra. Känner du någon som lirar så dra igång nåt. :) Spela låtarna du kan t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Skid Row - 18 And Life... Den är awsome, men ganska "simple". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Hade helt glömt den här tråden, hoppas ni inte blir sur för att jag bumpar. Du verkar ha bra koll nu. :) (Med tanke på diskussionerna i ADAF) Det du lär dig allra mest på, om det är det du är ute efter, är att spela med andra. Känner du någon som lirar så dra igång nåt. :) Spela låtarna du kan t.ex.Känner ingen som jag skulle kunna spela med. Några i klassen började spela gitarr för någon vecka sedan, men de håller ju bara på att lära sig de vanligaste ackorden för tillfället. Men kanske blir att lira lite med dem senare. :) Skid Row - 18 And Life... Den är awsome, men ganska "simple".Jo, spelade den mkt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Elgitarr: Sweet Home Alabama är Sjukt rolig att spela Akustiskt: Oasis - Wonderwall, Bra låt men också jävligt kul att apela den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Stairway to Heaven, det är en bra låt najsiga gitarrtoner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 skriv en egen låt väl?? sen kan du försöka spela in och ladda upp låten här?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 BUMP <3 satt å lyssnade på Eric Clapton, och kom på att jag måste lära mig låten "Wonderful tonight" riktigt lätt låt. låter skit bra om man har lite känsla också ;) Lär dig den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Dust In the Wind! . Till akustisk egentligen, men cleant ljud och lite fett delay på det så har du en helkväll. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Rekommenderar starkt "The Unforgiven" -Metallica på "www.ultimateguitar.com" Rätt lätt att lära sig, men låter bra när man kan det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.