Layton Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Tja, är det någon reklam som ni inte tål? Jag hatar dessa; Bredbandsbolagets låt "Upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget" Werthers kola, den suger hårt, dubbat och så himla fjantigt. Kan inte se den där "Räkost" när en bebis börjar dansa till "That´s the way, I like it" Jag typ byter direkt, eller stänger av ljudet och blundar vid dessa reklamer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Foxy Bingo... fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Foxy bingo, Bredbands bolaget, ålens + HM, Mode produkter, Werthers, saker med Lady gaga, Saker med Justin BÄVER, Habbo reklam, bantnings produkter, försäkrings bolag, banker, spar banker, sms guld, spam och mer spam reklam!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbhax Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Jag tycker inte om spotifyreklam. :( Tv ser jag egentligen knappt på, stör mig väl bara på att det ska vara samma reklam hela tiden när man typ ser film. Var någon Telia-sak tror jag, så hade en gubbe ramlat i en brunn eller vad fan. DEN hatade jag. Ryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) "Julen är skär..." "Åh polly, vad gott! x52" Alla Halebop reklamer. Redigerat 19 December 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Jag skulle nog säga att all reklam är lika dålig. Tv reklam är typ samma sak som att om du satt och läste en bok, så när du läst tre sidor måste du läsa 5 reklam sidor i dagstidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Kan inte se den där "Räkost" när en bebis börjar dansa till "That´s the way, I like it"Det är ju en av de få bra reklamerna! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 UPPLEV MER UPPLEV MER UPPLEV MER MED BREDBANDSBOLAGET!!!!!!!! När bebisen dansar till räkost reklamen, det är tänkt att vara kul men det är bara irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Räkost reklamen är fan humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 UPPLEV MER UPPLEV MER UPPLEV MER MED BREDBANDSBOLAGET!!!!!!!! När bebisen dansar till räkost reklamen, det är tänkt att vara kul men det är bara irriterande. :o Nu kommer du ge mig mardrömar i natt!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) Gillar Sean Banans Spotify-reklam, men den värsta är väl typ den där Apoliva-grejen som de inte visar längre och Gina Tricots. Redigerat 19 December 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Så fort Anna Ankas vidriga ansikte dyker upp i rutan byter jag kanal på sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.