Distinction Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Gillar inte reklamer med invandrare.Wtf? Racister du vet <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Gillar inte reklamer med invandrare.Wtf? Racister du vet <_< . Jag HATAR alla halebop reklamerna. Min favorit reklam är netonet:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Gillar inte reklamer med invandrare.Wtf? Racister du vet <_< . Är invandrarna rasister, eller hur menar du? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Felixs reklam "every day, is getting closer". DEN ***** REKLAMEN VAR 3 GÅNGER I RAD >_>. Favorit : Ica Stig och hans gäng 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 hatar reklam överhuvudtaget. finns möjligen något undantag. den absolut värsta som får mig att vilja stämma dem är werthers chokladen. man vill bara spy -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 hatar reklam överhuvudtaget. finns möjligen något undantag. den absolut värsta som får mig att vilja stämma dem är werthers chokladen. man vill bara spy -_-i agree. Det var en reklam som gick i somras, den var rätt bra första gången jag såg den men jag såg dne ungefär 20 gånger på en dag för att det var många program jag ville se. Det var nån reklam om Premier Leauge med massa brittiska snubbar som var sura och sa typ.-Swindon?-Sweden! It´s a country you fool!" "Sweden, do they even plaj football?" "Where off to Sweden, they are closer to the Premier Leauge (stavning) sorry, Guv."PACK MY BAGS! Jag kunde heladne reklamen helt utantill då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Sector Alarm reklamen på Spotfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Foxy bingo och den där Toffe eller vad den heter... Man har så kul med Toffe :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 man har så kul med toffifee! Bäst jue ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 den är ju sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Jag avskyr egentligen all typ av reklam, men reklamen för skönhetsprodukter är så innerligt värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) "upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget" Jag stör mig så otroligt mycket på den reklam att teven är i farozonen varje gång denna reklam spelas upp. Redigerat 21 Januari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.