Fjeddo Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Hatar alla förutom Ica's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Fan vad jag hatar den.Jag har aldrig fattat den. Vill dom att vi människor inte ska äta banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Fan vad jag hatar den.Jag har aldrig fattat den. Vill dom att vi människor inte ska äta banan? :_ Precis som alla reklamer vill dom sälja något, gainomax i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Ta bort all reklam, jag vill se på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Jag får så jävla damp på den reklamen där det typ är nån sjukt ful brud som tappar nagellack eller nåt, stönar som jag vet inte vad och gör värsta läskigaste facet ever ;_;Den reklamen heter KICKS.Min brorsa hatar den också. Ska lägga till den på min hatlista. Redigerat 29 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag gillar heller inte Apolivareklamen, den där tjejen är läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 All reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag ser inte på TV, och därmed inte reklam. Jag kan då inte förstå varför ni inte bara laddar ner allt som mig om ni inte tycker om reklam? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag ser inte på TV, och därmed inte reklam. Jag kan då inte förstå varför ni inte bara laddar ner allt som mig om ni inte tycker om reklam? :SDet är olagligt!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Oftast gillar jag inte bil-reklamen... men det värsta är nog Bredbandsbolaget, Tele2, m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) Uncle Ben's Boil-in-Bag ris hahaha. Jag gillar inte dubbat. Och så var det någon reklam om tandkräm som är bra mot ilningar i tänderna. Jag gillar inte reklamer med en massa fejk-smajlande. :P Redigerat 26 December 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gillar Sean Banans Spotify-reklam, men den värstaär väl typ den där Apoliva-grejen som de inte visar längreoch Gina Tricots.gina tricot måste vara en av få bra reklamer ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.