Hoppa till innehåll

Htc Eller Iphone?


skatan222

HTC elr IPHONE  

46 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst 3495abc

Vill ha en ny telefon men vilken ni får bestämma!!!

Gillar mest iPhone 4, men Htc Desire är mer prisvärd...

Beror på hur mycket du vill spendera.

Om du har råd med en iPhone 4 tycker jag du ska köpa en

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Desire HD är samma fast har större skärm, vilket ger oskarpare bild, sämre ljusstyrka och batteritid. Dessutom är den så stor att de flesta inte kan nå över hela skärmen om man håller den i en hand. Vanliga desire har en mycket bekvämare storlek och är dessutom billigare så den röstade jag på. :)

Prisvärd telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan inte nämna, HTC eller iPhone. iPhone kör endast med iOS, men HTC kör med både Android och Windows operativsystem.

 

Jag hade valt HTC Trophy eller HTC Desire HD.. HTC Trophy har den nya Windows Phone 7 operativsystemet som är imponerande bra, HTC Desire HD kör på klassiska Android fortfarande, dock med version 2.2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill ha en ny telefon men vilken ni får bestämma!!!

Att du ens jämför Wildfire mot Iphone är stenåldersdumt. Och varför bara HTC?

 

Om nu nu måste ha någon av den så rekomenderar jag Apple Iphone 4. Men med alle mobiltelefoner så tycker jag att du antingen väntar på att Samsung Google Nexus S kommer till Sverige eller så köper du det från bestbuy.

 

Annars finns ju många andra telefoner från övriga märken exempel: Samsung Galaxy S, LG Optimus One, Sony Ericsson X10 m.f.

 

En liten slutaktig kommentar bara, satsa på I OS eller Android OS. Android är världens snabbast växande operativsystem och I OS, det är ju I OS. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Android är snabbast växande då den finns hos en massa mobilföretag som tagit emot det, även även inom touchpads som t.ex Samsungs motsvarighet till iPad.

 

Symbian och i OS är att gemföra, då de är exklusiva för särskilt märke.

Mest buggfria operativsystemet är iOS just nu, problem uppstår sällan och kvaliten när det gäller

prestanda på telefonen håller.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...