zkAro Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Hände för mig också ibland innan att bakgrunden blev svart då jag spelat Diablo 2, som är ett hyffsat gammalt spel. Dock var detta på XP som jag fixat lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Ok, men jag vet inte hur min brorsa fixade windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Testa fråga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Om Windiws 7 var piratkopierat så använde han ett program som tar bort en patch som får alla piratkopierade Windows 7 att bli upptäckta Men om erat Windows 7 är äkta (Köpt) så gick han bara in på microsofts hemsida och körde ett test som verifierar att Windows 7 är äkta och sedan tar bort "Windows är inte äkta" varnings grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.