admin Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Nu går det att tipsa/dela med sig av trådar/ämnen i forumet men även att gilla dom. Längst upp i varje tråd så finns det en gilla-knapp samt dela-knappar. Gilla-knappen kräver att man har Facebook, och har ni det så får ni gärna även gå med i Fuskas-facebook-grupp som ni hittar på adressen http://www.facebook.com/pages/Fuskase/176079695743716. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Märkte det nyss, hatar det men får väl vänja mig vid att allt på internet måste knytas till facebook... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Var väl bara en tidsfråga innan fuska.se skulle börja med detta. Inget jag är glad över för att vara ärlig, men säkert användbart för dem som använder twitter, facebook osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Grejen med detta är ju att man inte behöver använda det om man inte vill. Men visst tar det upp lite plats på själva sidan. Samtidigt så var det tomt där innan så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Men såklart finns det ingen knapp för att gilla trådar utan att ha facebook eller något annat :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Det dyker möjligtvis upp senare med en knapp att gilla där man enbart är inloggad på Fuska. Men tillsvidare får man använda Facebook-knappen ifall man vill gilla en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Är detta en av de uppdateringarna som egentligen skulle komma på hösten :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Kul med något nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Kul med något nytt!Alltid :D. Dock så skulle jag nog uppskatta lite mer uppdateringar om gruppforum och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Märkte det nyss, hatar det men får väl vänja mig vid att allt på internet måste knytas till facebook... <_<Samma här. Som tur är har jag blockerat addthis.com och ser dem därmed inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Märkte det nyss, hatar det men får väl vänja mig vid att allt på internet måste knytas till facebook... <_<Samma här. Som tur är har jag blockerat addthis.com och ser dem därmed inte. Ska nog göra samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;) Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.