Fjeddo Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Det är mycket lättare att samla på sig mod och göra det, än att försöka glömma personen. Btw, du har inte hans telefonnummer, msn, skype eller liknande? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Det är mycket lättare att samla på sig mod och göra det, än att försöka glömma personen. Btw, du har inte hans telefonnummer, msn, skype eller liknande? :)Nej, vi har inte haft kontakt alls.Såg att han hade facebook, men han använder det tydligen inte, har frågat om han vill vara min vän i snart ett halvår :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 men fan gabriella sluta följa efter mej!!! jag gillar dej inte fatta!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 men fan gabriella sluta följa efter mej!!! jag gillar dej inte fatta!!!!Kul. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 RMM: Ligger i samma skit som du la i. Förjävligt. Är en blyg jävel så vågar ju inte göra för mycket åt det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 men fan gabriella sluta följa efter mej!!! jag gillar dej inte fatta!!!!Hur visste du att jag heter gabriella, kollade du i min profil?Ditt inlägg är lite onödigt men, jag anmäler dig inte, det var ju bara kul :D(Varför skulle jag anmäla dig?) Palm1, vi får nog ta på oss lite mod och våga...Jag ska jobba gärnet och nästa gång jag ser honom då jävlar.Ursäkta svprdomen men kom inte på något bättre och säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Hur visste du att jag heter gabriella, kollade du i min profil?Det står väl inte ens i din profil? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Det står väl inte ens i din profil? :oJo det gör det, på man kan se det i sin visningsnamnhistorik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 RMM: Ligger i samma skit som du la i. Förjävligt. Är en blyg jävel så vågar ju inte göra för mycket åt det :PTa fram modet och våga, annars får du det bara ännu värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Ta fram modet och våga, annars får du det bara ännu värre.precisgör som den reklamen som gick för några år sedan för ett pensionsbolag tror jag det varnär en kille gick fram till skolans populäraste och snyggaste tjej, och så blev dom ihop och allt sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Säg tex, "Jahapp då var det snart dax att kliva av" eller "Mycket folk på bussen idag!". Det är ganska enkelt och behöver inte vara riktakt endast mot honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Säg tex, "Jahapp då var det snart dax att kliva av" eller "Mycket folk på bussen idag!". Det är ganska enkelt och behöver inte vara riktakt endast mot honom!Hmm, nja, asså jag gillar inte riktigt att säga saker högt i bussen.Isåfall om jag ser honom ska jag verkligen säga som någon föreslog, förut, tror det var majvor, "har vi träffats förut för jag känner igen dig" eller typ "du är jättelik en kille som jag kände för ett tag sen" typ.Mod. Något som är så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.