kickan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 hur ska jag göra för att få lens of truth, jag vet att man ska vara liten...men sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Man måste lära sig song of storms man får den i kvarnen som ligger i kakariko village som stor sen ska man gå tillbaka till kvarnen som liten och sjunga song of storms för gubben i samma kvarn, då går vattnet i brunnen bort och man kan gå in. Redigerat 15 Maj 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Man måste lära sig song of storms man får den i kvarnen som ligger i kakariko village som stor sen ska man gå tillbaka till kvarnen som liten och sjunga song of storms för gubben i samma kvarn, då går vattnet i kvarnen bort och man kan gå in. En liten rättelse, bara: Det är vattnet i brunnen som åker ned, inte i kvarnen. Man ska alltså klättra ned i brunnen och gå in. Väggen framför en är bara att gå igenom, för den är falsk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Rumiko @ 15/05-2004 18:35:56) Man måste lära sig song of storms man får den i kvarnen som ligger i kakariko village som stor sen ska man gå tillbaka till kvarnen som liten och sjunga song of storms för gubben i samma kvarn, då går vattnet i kvarnen bort och man kan gå in. En liten rättelse, bara: Det är vattnet i brunnen som åker ned, inte i kvarnen. Man ska alltså klättra ned i brunnen och gå in. Väggen framför en är bara att gå igenom, för den är falsk. Jag skrev fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg