Hoppa till innehåll

Runescape Wilderness & Free Trade


ELF
 Dela

Rekommendera inlägg

Inget att lägga ner sin tid på. Det kommer inte tillbaka.

Det är bara ett av jagex patetiska sätt att dra in pengar, ni kanske la märke till att det finns reklam på sidan man kan rösta på. Jagex har gjort så att man kan rösta hur många gånger som helst, krävs dock att man uppdaterar sidan vilket ger jagex ytterligare mer pengar. Jagex vet att de flesta spelarna kommer sitta och rösta flera timmar i sträck, ett ganska smart sätt att lura sina spelare och dra in en massa pengar. Bra jobbat, Jagex.

 

Räknaren visar 900k röster, ~200k av dem är unika. Ja, räknaren skulle så på 200k röster om man var tvungen att logga in för att rösta, och man kunde endast lägga en röst.

Men.. bara kanske, kanske, kanske om dem tar tillbaka det.

Äter du upp din hatt då? :lol:

 

Japp, det gör jag. Absolut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag själv är osäker och har ett par funderingar hur jagex har tänkt egentligen. Varför finns det bara en ja knapp o ingen nej knapp? Varför krävs ingen inloggning för att rösta? Och det är möjligt att rösta för en annan spelare genom att skriva in dennes namn i rutan...

Läs vad Raptomex skrev i sitt inlägg så kommer du förstå varför.

 

hehe glömde tillfälligt bort att han hade skrivit något om den saken ^^

 

Men jaja över 1062k röster nu, får se hur många det är om ett par dagar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget att lägga ner sin tid på. Det kommer inte tillbaka.

Det är bara ett av jagex patetiska sätt att dra in pengar, ni kanske la märke till att det finns reklam på sidan man kan rösta på. Jagex har gjort så att man kan rösta hur många gånger som helst, krävs dock att man uppdaterar sidan vilket ger jagex ytterligare mer pengar. Jagex vet att de flesta spelarna kommer sitta och rösta flera timmar i sträck, ett ganska smart sätt att lura sina spelare och dra in en massa pengar. Bra jobbat, Jagex.

 

Räknaren visar 900k röster, ~200k av dem är unika. Ja, räknaren skulle så på 200k röster om man var tvungen att logga in för att rösta, och man kunde endast lägga en röst.

 

Men.. bara kanske, kanske, kanske om dem tar tillbaka det.

Äter du upp din hatt då? :lol:

 

Japp, det gör jag. Absolut.

 

It's been removed as people are assuming we have simply been attempting to get into the world records again.

 

It was simply a promotional thing, just like winning the Golden Joystick awards (you'll notice a logo for that as well).

 

 

http://img716.imageshack.us/img716/9133/modmarkanswers2.jpg

 

http://i52.tinypic.com/amphch.jpg

 

16-17-102-62043384 QFC

 

Varför i hela friden skulle dom anstränga sig såhär mycket om det bara var bullshit? Det har även sagts att dom inte kommer att räkna med extra rösterna ifrån bots osv.

Redigerat av Kevve
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex jag tror att du har fel!

Den nya uppdateringen som kom idag gör att du kan rösta Yes No eller I don't mind.

Det är inte en lögn det säger Mods till och med. Och nu räknar dom i procent inte hur många röster.

Jag hoppas det kommer tillbaka vilket jag tror att det kommer göra :) .

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raptomex jag tror att du har fel!

Den nya uppdateringen som kom idag gör att du kan rösta Yes No eller I don't mind.

Det är inte en lögn det säger Mods till och med. Och nu räknar dom i procent inte hur många röster.

Jag hoppas det kommer tillbaka vilket jag tror att det kommer göra :) .

Sen när började man lyssna på p mods? Player mods på runescape är så falska så det är fan inte sant. Dem verkar tro att dem är något, att dem har så mycket respekt(vilket dem inte har).. Oj, började visst skriva lite av mina åsikter om pmods.. Åter till ämnet, den nya omröstningen som kom idag verkar iaf seriös. Dem skulle ha gjort denna omröstning från första början.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RÖSTA IGEN! Först trodde ajg det var för bra för att vara sant. Men knappt 2 milj. röster kan inte gå ohörda även om det var en marknadsföringsgrej från början. Det är ju trots allt 10-års jubileum också. Om dom hade tänkt lurats från början har dom satt ett äpple i halsen. Ingen återvändo nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Fan bajs kuk, gick just och dog med mitt main som hade 100000000000m gp.

Nu kan jag inte xferra alla pengar till min pure, bajsollee.

LOL man kan inte ens nå en sådan summa det tar faktiskt stopp efter ett antal tusen billioner , då får man lagra cashen i saker istället :P noob

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...