LOLOL Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 Jag fick G i allt, förutom engelska, som jag fick MVG i, och spanska, som jag fick VG i. Min syster fick fler VG:n än G:n <_< Citera
Mezox Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 MVG i hemspråk (enda som krävdes där var MVG i slutproven, vilket var mindre än vad som krävdes i andra ämnen), fysik och matte. Blandat VG och några G i resten. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 Då fick jag G i allt, jag tror det var i nian jag fick VG för träslöjden. Citera
williamren Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 VG i Engelska(även fast jag fick MVG på alla prov :angry: ), matte, historia, samhällskunskap, franska, musik och bild. Resten G. Citera
affe96 Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 9 vg och två g (musik och slöjd) Citera
Imagine Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa VG Matematik G Moderna språk, språkval, Spanska IG (Bytt) Biologi G Fysik IG Historia G Samhällskunskap G Slöjd G Svenska G Citera
majskolv Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 hehehe, försov mig sista dan, och vi hade redan slutat när nästa buss gick, så jag har inte fått mitt än :P Citera
umbhax Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 I åttan fick jag nog vg i allt, förutom bild där det blev mvg. Om jag minns rätt, hm. Citera
Skurken Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 G i allt. Lätt att komma ihåg. Citera
MixedStuff Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 Skriver bara ämnerna jag hade iår Engelska: G Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: Starkt VG Matematik: Starkt G Tyska: G Fysik: Starkt G Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: G Geografi: VG Biologi: G Citera
LOLOL Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Skrivet 23 December 2010 Skriver bara ämnerna jag hade iårEngelska: G Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: Starkt VG Matematik: Starkt G Tyska: G Fysik: Starkt GSamhällskunskap: VGSlöjd: G Svenska: GGeografi: VGBiologi: GStarkt G/VG är väl G+? Citera
KuroKaktus Skrivet 23 December 2010 Rapport Skrivet 23 December 2010 Skriver bara ämnerna jag hade iårEngelska: G Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: Starkt VG Matematik: Starkt G Tyska: G Fysik: Starkt GSamhällskunskap: VGSlöjd: G Svenska: GGeografi: VGBiologi: GStarkt G/VG är väl G+? Man ger inte G+ och G- i betygen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.