JYCKEN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ändra inte någon annans ämne!det är hans ämnehttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/legionxs/wavey.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 OK Sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 hehe, jaja men jag borde nog inte skriva det här. Men en fråga till E4 vad har de för pokemon typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 steven har metal pokémon tror jag!!http://mindscraps.com/s/otn/funny/ice.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ta torchic Föär du ska bara träna upp honom mot 1;a gymet så är combusken bra för han lär sig duble kick när han utvecklas 2:a gymet torchic lär sig peck precic innan han utvecklas! 3:e gymmet är han bra( för det finns normala där)! 4:E gymmet så är det eld och där är det bara att andända fighting! 5:e gymmet är normal och där är det bara att använda figthinig! 6:e gymmet är det bra att använda lite eld och andra! 7:e är det bra att använda fighting! 8:e är det bra att ha eld attacker och el pokemon! ELIT 4 mot sista är det bra att blaziken för fighting är super efektive mot steel!!! HOPPAS DET GÅR BRA! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 hehe, jaja men jag borde nog inte skriva det här. Men en fråga till E4 vad har de för pokemon typ? dom här e de: 1:a har Dark / använda Dark mot han 2:a har Psychic/Ghost / Fly pokemon är bra där 3:a har Water/Ice / Electric, Grass pokemon och typen som är bra mot Ice (kommer inte ihåg vilken typ de är) 4:a har Dragon / Ice är bra där 5:a lite allt möjligt / men ice funkar bra där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 bra, tack, men lite dåligt förklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja vet, ja dålig på att förklara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Torchic äger i början + elit 4:an :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Torchic äger i början + elit 4:an :P mmmm, Torchi äger tycker jag, men Mudkip är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 j... har märk det... men jag börjar med Mudkip ändå... vill bni veta varför kollla någon stans mellan 3-6 P.S inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg