DarknessSky Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Hejsan! Jag äger en Xbox 360 Elite och ganska nyligen när jag skulle spela MW2 så stod det bara "Open tray". Det stod så med vilket spel som helst och även om jag startade om xboxet. Jag har aldrig moddat förut och jag undrar hur det kommer sig och hur det kan fixas utan att lämna in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Hejsan! Jag äger en Xbox 360 Elite och ganska nyligen när jag skulle spela MW2 så stod det bara "Open tray". Det stod så med vilket spel som helst och även om jag startade om xboxet. Jag har aldrig moddat förut och jag undrar hur det kommer sig och hur det kan fixas utan att lämna in den.Provat att dra ut kablarna och rengört läsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Ring till kundsupport: 020-79 11 33. elr 08-5853 6524. dom finns på http://www.microsoft.com/sverige/msab/contact/default.mspx hoppas det löser sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Ring till kundsupport: 020-79 11 33. elr 08-5853 6524. dom finns på http://www.microsoft.com/sverige/msab/contact/default.mspx hoppas det löser sigBrukar oftast ta så lång tid med dem. Öppna trayen och stäng den igen. Kan funka om du har turGjort det flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Samma sak händer mig just nu, jag bara tar in och ut DVD:n tills det fungerar, funderar på att ringa kundtjänsten, det bör du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Exakt samma sak händer mig jag öppnar och stänger trayen typ 5 gånger och sen brukar det funka Redigerat 24 December 2010 av Tilvas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 har samma problem själv ibland, men det fixar jag genom att öppna luckan, ta ut skivan, stänga den utan skiva, vänta tills det står open tray igen, öppnar, stoppar i skivan och så funkar det alltid för mig :) prova :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.