w4nkarN Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Tjenare, har försök stänga av xbox live automatiska påfyllnings sak men jag hittar itne vart? Det enda jag hittar är ändra betalningsmetod o massa skit men jag hittar inte hur man stängar av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag tror faktiskt du får ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag tror faktiskt du får ringa.Det enda sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag tror du ska in på Manage account -> Subscribtion eller payment något, -> Cancel Subscribtion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag tror du ska in på Manage account -> Subscribtion eller payment något, -> Cancel SubscribtionHittar inget som det.Det jag hittar ärKonto - Kontoinformation Hantera betalning (redigera betalningsalternativ, visa debiteringshistorik, redigera information om debiteringskonto) eller ändra lösenord. Ändra lösenord | Redigera betalningsalternativ | Visa debiteringshistorik | Information om debiteringskontoMedlemskapsalternativ Visa medlemskapsinformation, ändra/förnya prenumerationen, uppgradera till familjeprenumeration eller lös in en förbetald kod. Uppgradera/hantera konto | Lös in kod | Hantera kontoregionMarknadsplats Visa inköpshistorik och hämtningskö, köp Microsoft Points för användning på Xbox LIVE marknadsplats eller lös in en förbetald kod. Nedladdningshistorik | Nedladdningskö | Lägg till Microsoft Points | Lös in kodKontohanteringssupport Om du vill avbryta ditt Xbox LIVE-medlemskap eller ändra status för automatisk förnyelse kan du ringa Xbox-support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 läs sista meningen i ditt inlägg -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) läs sista meningen i ditt inlägg -.-ahh, fail av mig.fan vad dåligt att det är det enda sättet att ta bort xbox live. Redigerat 24 December 2010 av NoXEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 De vill ju göra det så svårt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Japp, de suger verkligen. Men men! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 om jag stänger av min live kan jag sen använda det på min andra konto ? har köpt mig en xbox live 3mån via code Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 om jag stänger av min live kan jag sen använda det på min andra konto ?har köpt mig en xbox live 3mån via codeNej, då måste du köpa en ny kod till den andra profilen om du vill använda den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Man kan ju alltid fråga snällt om man får, sj fick jag byta min gamertag för att jag kommit på en awesome gamertag och vill byta för jag tog på fel acc. (det var vad jag sa iaf) och med lite fjäsk så kan det gå rätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.