Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjenare, har försök stänga av xbox live automatiska påfyllnings sak men jag hittar itne vart? Det enda jag hittar är ändra betalningsmetod o massa skit men jag hittar inte hur man stängar av det.

Skrivet

Jag tror du ska in på Manage account -> Subscribtion eller payment något, -> Cancel Subscribtion

Hittar inget som det.

Det jag hittar är

Konto -

Kontoinformation

Hantera betalning (redigera betalningsalternativ, visa debiteringshistorik, redigera information om debiteringskonto) eller ändra lösenord.

Ändra lösenord | Redigera betalningsalternativ | Visa debiteringshistorik | Information om debiteringskonto

Medlemskapsalternativ

Visa medlemskapsinformation, ändra/förnya prenumerationen, uppgradera till familjeprenumeration eller lös in en förbetald kod.

Uppgradera/hantera konto | Lös in kod | Hantera kontoregion

Marknadsplats

Visa inköpshistorik och hämtningskö, köp Microsoft Points för användning på Xbox LIVE marknadsplats eller lös in en förbetald kod.

Nedladdningshistorik | Nedladdningskö | Lägg till Microsoft Points | Lös in kod

Kontohanteringssupport

Om du vill avbryta ditt Xbox LIVE-medlemskap eller ändra status för automatisk förnyelse kan du ringa Xbox-support.

Skrivet

om jag stänger av min live kan jag sen använda det på min andra konto ?

har köpt mig en xbox live 3mån via code

Nej, då måste du köpa en ny kod till den andra profilen om du vill använda den istället.
Skrivet

Man kan ju alltid fråga snällt om man får, sj fick jag byta min gamertag för att jag kommit på en awesome gamertag och vill byta för jag tog på fel acc. (det var vad jag sa iaf) och med lite fjäsk så kan det gå rätt :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...