Hurricane Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Inget annat än choklad, fick mina julklappar för någon månad sedan, en Fender Strat och biljetter till The Wall nästa år :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag fick: 1000kr(Hell yeah in the ass), Homer-Simpsons "Inomhus skor eller vad det nu heter lol", En nice T-Shirt och toffifee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) 2500:- Call of Duty: Black Ops World of Warcraft mus Criminal Minds säsong 4 Lavalampa Högtalare till datorn iPod dockningsstation Morgontofflor T-shirts Munktröja Kalsonger Ryggsäck Beckham Signature Parfym och Shampoo Nivea, Shower gel, deodetant, after shave Axe deoderant och shower gel. Eminem - ENCORE Och lite godis. Redigerat 24 December 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Dator och World of WarCraft W.Lk :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Empire of Silver(bok) Schamans crossing(bok) Two worlds 2 500kr Tröja Choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag fick! :) - Yamaha reciever - Proson 4 satellithögtalare inkl. center. - Proson aktiv subwoofer 8" - Guiness 2011 - En bok på 1226 sidor .. - 500 spänn. - Kläder - Lite godis.. - Smått skit jag glömt! GRYMT nöjd över denna jul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Ca 3500kr och en jävla massa strumpor :D Ska köpa en ipod för en del utav pengarna men är osäker på om jag ska ta 8 eller 32gb.. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 En jävla massa kläder, Battlefield: BC2, Johnossi - Maverick, Pink Floyd - Dark Side of the Moon, ett Wacom ritbord, skidglasögon (ska till norge om ca en vecka.) och lite annat smått och gott. En riktigt bra jul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 - 2st Stora toblerone - Xperia x10 svart - World Of Warcraft Cataclysm - Regionsfri Dvd - Naruto unleashed season 1 - Guinness World Records 2011 - Tusen tabbar & Miljoner missar (Bok) - Lite pengar - Kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 300 kr 1 trisslott (utan vinst :( ) 4 t-shirts rakapparat hantlar Kalle anka prenumeration Precis vad jag hade önskat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Gran Turismo 5 [Ps3] The sims 3 [Ps3] Mafia 2 [Ps3] The pacific - blu-ray. Toy Story 3 - blu-ray. How I met your mother Säsong 5 Modellbil Paradisask Tröja två trisslotter med båda 25 kr vinst, bytte ut dem mot nya mot båda ingen vinst. Säkert något jag glömt också :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Fick en Ibanez el-gitarr, som var lite sådär Var antagligen begagnad, då "micken" satt lite fel fick även tröjor och godis som jag hde listat ut, men inte vad för godis (får alltid godis av kusinerna) Redigerat 25 December 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.