eXtremE Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Kodak Playsport Zx3Microsoft LifeCam ZX-800TäckbyxorGammaldax KolaGuinnes World Records 2011Största skrattbokenVindkalsongerTröjaSkjortaSkoöverdrag (pappa fick dem)VerktygTrisslotter (morgon) 50kr!Skidhållare (morgon) Tror det var allt, jag vet det var lite iår, men det var för att i början av månaden fick jag och min bror fick totalupprustning med skidåkarutrustning värded drygt 20 000:- //JesperLITE? Skämtar du me mig, det där är väldigt mycket saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pet0203 Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag fick ett eii och ett spel (MARIO KART WII) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 1000 kronor. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 1000 kronor. :rolleyes:Bara ;Ö?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 1000 kronor. :rolleyes:Bara ;Ö?? Du glömde skriva hur mycket du själv fick, du måste ju dra upp dig själv samtidigt om du ska trycka ner andra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 1000 kronor. :rolleyes: Bara ;Ö?? Du glömde skriva hur mycket du själv fick, du måste ju dra upp dig själv samtidigt om du ska trycka ner andra ;) Har redan skrivit vad jag fick ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) 1000 kronor. :rolleyes:Bara ;Ö?? Jo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.Julen handlar inte om presenter. Kanske gör den det när man är i din ålder. B) God jul. Redigerat 26 December 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gran Turismo 5 (PS3) Bilratt (PS3) Assassin's Creed Brotherhood (PS3) Kläder Pengar (3900:-) Dator stol Ett bord Duelshock 3 (PS3) Det här är ju alla julklappar från alla släktingar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 1000 kronor. :rolleyes: Bara ;Ö?? Jo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.Julen handlar inte om presenter. Kanske gör den det när man är i din ålder. B) God jul. Där har vi en fin pojkeKRISTNA FANSKAP!!!! XD Nä men jag håller med dig, gemenskapen är viktigare än det konkreta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 1000 kronor. :rolleyes: Bara ;Ö?? Jo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.Julen handlar inte om presenter. Kanske gör den det när man är i din ålder. B) God jul. *Gilla* Riktigt kul när släktingar kommer över på julafton. Och sen att kolla på Kalle :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Karl-Bertil Jonssons Julafton är höjdpunkten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 3st Björn Borg skärpfick du också vit, svart och blå? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.