norea Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Det känns som vi inte kommer nån vart i spelet. vi har bara lyckats öppna två världar. Det är sååå tråkigt när man är inne på olika banor i tex värld ett och får alla mynt, men sen kan man tydligen bara få det sparat om man vinner i slottet på slutet. Men det lyckas vi ju inte med. Det där med super guide att om man dör åtta gånger och sen spelar spelet till dig, funkar det inte i slottet? Det är så tråkigt att börja om från början varje gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Vilket slott menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norea Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Vilket slott menar du?I första världen ser det ut att finnas två slott.. Det andra där menar jag. Där man ska gå och hoppa över eld och kugghjul. Jag provade att dö åtta gånger men jag får bara upp rutan där de frågar om jag vill att spelet ska visa hur man spelar. Det kommer inte upp frågan om jag ska låta "spelet spela spelet"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JULGRANSSKOJ Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du får väl se till att klara banorna O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag provade att dö åtta gånger men jag får bara upp rutan där de frågar om jag vill att spelet ska visa hur man spelar. Det kommer inte upp frågan om jag ska låta "spelet spela spelet"...Men det är ju den rutan som låter spelet spela spelet. s:s:s:sS:S:ss: Och det första slottet är ett torn. Jag trodde att du menade slottet i värld två först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 DET ÄR AS LÄTT!!!!!!!!!! :_ :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 (redigerat) Först är tornet sen är slottet. Redigerat 14 Juni 2011 av Lagerrothen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Först är tornet sen är slottet.Ja men det vet man! _________________________ Man kan ju få det sparat på de första tornet.Jag får i alla fall det sparat. Tips: Spela med two player så att det blir enklare! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 på meynn går det ju att spara när som helst och ta inte illa upp men du kan inte mycket OMG vad mitt tangentbord krånglar idag. det lyder inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 på meynn går det ju att spara när som helstJag dog. Inte om man inte har klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.