Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Med New Super Mario


norea
 Dela

Rekommendera inlägg

Det känns som vi inte kommer nån vart i spelet. vi har bara lyckats öppna två världar. Det är sååå tråkigt när man är inne på olika banor i tex värld ett och får alla mynt, men sen kan man tydligen bara få det sparat om man vinner i slottet på slutet. Men det lyckas vi ju inte med. Det där med super guide att om man dör åtta gånger och sen spelar spelet till dig, funkar det inte i slottet? Det är så tråkigt att börja om från början varje gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket slott menar du?

I första världen ser det ut att finnas två slott.. Det andra där menar jag. Där man ska gå och hoppa över eld och kugghjul.

Jag provade att dö åtta gånger men jag får bara upp rutan där de frågar om jag vill att spelet ska visa hur man spelar. Det kommer inte upp frågan om jag ska låta "spelet spela spelet"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag provade att dö åtta gånger men jag får bara upp rutan där de frågar om jag vill att spelet ska visa hur man spelar. Det kommer inte upp frågan om jag ska låta "spelet spela spelet"...

Men det är ju den rutan som låter spelet spela spelet. s:s:s:sS:S:ss:

 

Och det första slottet är ett torn. Jag trodde att du menade slottet i värld två först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...
Gäst Qruzie

Först är tornet sen är slottet.

Ja men det vet man!

_________________________

 

Man kan ju få det sparat på de första tornet.

Jag får i alla fall det sparat.

 

Tips: Spela med two player så att det blir enklare! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...