VAZE Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag hittade lite utländska pengar från 2008 som jag skulle vilja växla till SEK. Jag vill växla en 100 dollar lapp. Är det bara att gå till en bank och så gör dem det? Och tar de någon avgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag tror att du köper svenska pengar på banken lika dant som du köper ett spel på elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag tror att du köper svenska pengar på banken lika dant som du köper ett spel på elgiganten.Hur köper man ett spel från elgiganten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag hittade lite utländska pengar från 2008 som jag skulle vilja växla till SEK. Jag vill växla en 100 dollar lapp. Är det bara att gå till en bank och så gör dem det? Och tar de någon avgift?Men herregud, gå bara till forex och växla pengarna och tar de nån avgift så gör dom de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag hittade lite utländska pengar från 2008 som jag skulle vilja växla till SEK. Jag vill växla en 100 dollar lapp. Är det bara att gå till en bank och så gör dem det? Och tar de någon avgift?Men herregud, gå bara till forex och växla pengarna och tar de nån avgift så gör dom de! Ok, tack. Det jag skrev innan var ett skämt för er som inte förstog det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Vänta till våren, dollarn är låg idag och finns ingen anledning att gå och växla in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Vänta till våren, dollarn är låg idag och finns ingen anledning att gå och växla in det.Håller med. Dollarn ligger bara runt om 6-7 kronor just nu. Vilket är väldigt lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 26 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Behöver pengar typ i januari-februari så ska växla då. En annan fråga, det finns ingen forex butik där jag bor, och eftersom jag bara ska växla 100 dollar så orkar jag inte göra det över internet. Så går det att bara gå till en vanlig bank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Finns fler alternativ än Forex. Western Union, Exchange Finans, X-change, Money Exchange samt privatägda banker erbjuder växlingar. Brukar oftast befinna sig i köpcentrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.