GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 kontakta en online support o fråga. Vad skall jag fråga då? X) Fråga hur dem mår? Eller så frågar du om ditt problem?Ta reda på numret själv. Jag har ju redan fått reda på mitt problem.. Mitt grafik kort är för kasst..Så jag bhvr nog inte fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Du må ha ett ruttet grafikkort men det hindrar dig inte från att starta spelet, jag har lyckats starta och spela black ops på mitt integrerade HD3300, givetvis med lägsta möjliga inställningar och 20 fps, men du ser nog min poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Ok..Men dom snackar väl engelska? Och jag vet inte hur jag ska förklara mitt problem.. Det om pop-upen som kommer när jag försöker starta. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Testa att googla "Blackops.exe har avslutats... (vad det nu stog, minns inte)" Så hittar du med största chans många andra med samma problem och förhoppningsvis deras lösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag har redan gjort det..men jag hittade ingen med samma problem som hade en lösning till det..;/ Eller jag hittade ett forum..Fast jag är inte så bra på engelska när det gällar att fixa saker på datorn;/ Om nån kan typ hjälpa mig att översätta så vore det shysst ;) http://forums.steampowered.com/forums/show...goto=nextoldest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 har du tänkt på att black ops kanske inte kan köras på xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Jodå, black ops rullar fint på xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.