Sandflygaren Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag har ett playstation move med en kontroll, och om jag vill kör t.ex boxning eller så. vilken kontroll är det jag måste köpa så jag har två st? Är det en navigation controller eller är det en vanlig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Jag har två vanliga,och det funkar till alla movespelen jag har Fattar int mening med den navigation kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag har två vanliga,och det funkar till alla movespelen jag harFattar int mening med den navigation kontrollenMeningen med den är ju som en dualshock/sixaxis. Man kan lika gärna ha en vanlig kontroll (alltså dualshock) men det är ju klumpigt då man spelar med en motion också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.