VAZE Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Jag har läst Battle.net Mobile Authenticator FAQ, men har fortfarande en fråga. Vad gör den egentligen? Får jag en ny kod varje gång jag ska logga in på wow? Vore snällt om någon skulle kunna förklara vad den gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Jag har läst Battle.net Mobile Authenticator FAQ, men har fortfarande en fråga. Vad gör den egentligen? Får jag en ny kod varje gång jag ska logga in på wow? Vore snällt om någon skulle kunna förklara vad den gör.Jag tror du får en kod från WoW som du sedan knappar in i din authenticator, trycker confirm eller liknande och så får du en svarskod som du troligen ska knappa in i WoW, funkade så innan iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Du får en app som visar en kod som uppdateras var 20e sekund eller så som du skriver in med lösenord varje gång du loggar in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Du får en app som visar en kod som uppdateras var 20e sekund eller så som du skriver in med lösenord varje gång du loggar inPrecis så, fungerar mycket bra mot scams :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg