Laserturk Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Kan ni snälla unblocka mitt IP? Jag lovar att sköta mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Du bör nog kontakta admin genom PM för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Du bör nog kontakta admin genom PM för detta.har gjort det nu. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i första taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Kommer du inte ihåg?! Du betedde dig som en omogen liten p12a och svor och hade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 (redigerat) Vad pratar du om? Du skriver ju på forumet? lol. edit* Såg ditt IP. Hursomhelst, om ditt IP vore bannat så borde du vara avstängd. Så frågan som dyker upp i mitt huvud är varför ditt ip är blockat men inget är gjort på din användare. Redigerat 28 December 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vad pratar du om? Du skriver ju på forumet? lol. edit* Såg ditt IP. Hursomhelst, om ditt IP vore bannat så borde du vara avstängd. Så frågan som dyker upp i mitt huvud är varför ditt ip är blockat men inget är gjort på din användare.Antar att det har med Kattgruppen och intrånget å göra- vad vare man skulle göra så man kunde komma in igen? Rensa cookies eLLEAH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vad pratar du om? Du skriver ju på forumet? lol. edit* Såg ditt IP. Hursomhelst, om ditt IP vore bannat så borde du vara avstängd. Så frågan som dyker upp i mitt huvud är varför ditt ip är blockat men inget är gjort på din användare.Ja, tekniskt sett borde jag varit det, men det var jag aldrig. Hursomhelst är jag glad att jag är tillbaka för nu satan så är det skärpning som gäller. Jag är ju snart 18 år, då kan man inte spela allan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vad pratar du om? Du skriver ju på forumet? lol. edit* Såg ditt IP. Hursomhelst, om ditt IP vore bannat så borde du vara avstängd. Så frågan som dyker upp i mitt huvud är varför ditt ip är blockat men inget är gjort på din användare.Ja, tekniskt sett borde jag varit det, men det var jag aldrig. Hursomhelst är jag glad att jag är tillbaka för nu satan så är det skärpning som gäller. Jag är ju snart 18 år, då kan man inte spela allan. Detta är nog något du får ta upp med admin om. Endast han kan häva IP-blockeringar och dylikt. Han kan nog även svara på varför ditt IP är bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vad pratar du om? Du skriver ju på forumet? lol. edit* Såg ditt IP. Hursomhelst, om ditt IP vore bannat så borde du vara avstängd. Så frågan som dyker upp i mitt huvud är varför ditt ip är blockat men inget är gjort på din användare.Ja, tekniskt sett borde jag varit det, men det var jag aldrig. Hursomhelst är jag glad att jag är tillbaka för nu satan så är det skärpning som gäller. Jag är ju snart 18 år, då kan man inte spela allan. Detta är nog något du får ta upp med admin om. Endast han kan häva IP-blockeringar och dylikt. Han kan nog även svara på varför ditt IP är bannad. Jag är inte det längre, tack och lov, så nu om du vill Rapto, så kan du låsa denna tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.