Manga Master Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 DÅLIGT! kolla på baksidan av fodralet så står det att det inte går utan GBA och GBA kablar till GC:t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag tänkte väl det.. Som vanligt ska nintendo käna en massa penga.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 44 nej inte 44 det tar 48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jaja 48 då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 nej båda har fel.det tar 49 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 det tar K*K många block störande på GAME har de et jätte bra erbjudande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Man får ju ett memory card 59 med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 aha censurera mitt ord det visste inte jag jag tycker pokemon är små töntigt men ändå SKITKUL :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Pokémon colloseum tar 48 block.Jag hade det+SSBM på ett minneskort med 59 block,och SSBM tar 11 block,och då var det fullt på minneskortet.För övrigt,för att spela multiplayer behöver du en handkontroll plus gameboy advance.Koppla in gameboyet med en sån där kabel och registrera pokémonarna i det.Sen registrerar du pokémonarna som du har på story mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Pokémon colloseum tar 48 block.Jag hade det+SSBM på ett minneskort med 59 block,och SSBM tar 11 block,och då var det fullt på minneskortet.För övrigt,för att spela multiplayer behöver du en handkontroll plus gameboy advance.Koppla in gameboyet med en sån där kabel och registrera pokémonarna i det.Sen registrerar du pokémonarna som du har på story mode. öö fattar ingenting då för att jag är >trög!!!< men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Vad får man göra på ett Poke´mon-spel egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 du kan prova att spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg