Rullis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Det är ett 3D äventyr,man möter många,klura lite..
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 du kan prova att spela Det kan jag inte. Jag har inget Gameboy Advance.
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Det är ett 3D äventyr,man möter många,klura lite.. Jag ÄSLKAR klurspel och det i ett pkmn spel! Juvligt... f*n vad jag längtar..
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Jag gillar striderna mellan Poke´mon. De är så härliga att se. Man skulle haft GameBoy Advance. :)
kola_king Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Pokémon colloseum är väldigt kul,om man bortser från att det kommer en miljon strider på rad på ett ställe.Skär ner lite på striderna,och man har det perfekta spelet,eller att man inte kan spela multiplayer med bara två handkontroller är ju förstås ett minus,men för övrigt kul. PS.Hoppas nån fattar vad jag säger DS.
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Pokémon colloseum är väldigt kul,om man bortser från att det kommer en miljon strider på rad på ett ställe.Skär ner lite på striderna,och man har det perfekta spelet,eller att man inte kan spela multiplayer med bara två handkontroller är ju förstås ett minus,men för övrigt kul. PS.Hoppas nån fattar vad jag säger DS. Jovisst, men hur många poke´mon finns det?
HAB Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 jag tror det finns unjefär 50st men det är synd att det inte finns vilda pokemon :(
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 jag tror det finns unjefär 50st men det är synd att det inte finns vilda pokemon :( Kan dem inte få några slags uppgraderingar?
Rekommendera inlägg