Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 okej... jag har tänkt lite... och jag tycker att sidan med regler är lite väl tråkig, liksom en sida där texten nästan har samma färg som bakgrunden.... så jag tänkte... varför inte gjöra en liten rolig flash-film eller nå liknande om alla reglerna... då lovar jag... at då kommer alla att läsa reglerna... eller snarare se på reglerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Men vem ska göra den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Någon som är bra på flash kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Kommer att ta upp för mycket plats -> sidan segas ner. Dessutom så förstår jag inte hur det skulle se ut på en film. <_< Redigerat 15 Maj 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Då tror jag inte heller att dom bryr sig om Reglerna heller. Dom tittar istället på filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Nej jag tycker det är bra som det är. Det passar ihop med allt annat på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 okej... jag har tänkt lite... och jag tycker att sidan med regler är lite väl tråkig, liksom en sida där texten nästan har samma färg som bakgrunden.... så jag tänkte... varför inte gjöra en liten rolig flash-film eller nå liknande om alla reglerna... då lovar jag... at då kommer alla att läsa reglerna... eller snarare se på reglerna ;) Jag tycker att reglerna är bra som dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (orson @ 15/05-2004 17:11:17) okej... jag har tänkt lite... och jag tycker att sidan med regler är lite väl tråkig, liksom en sida där texten nästan har samma färg som bakgrunden.... så jag tänkte... varför inte gjöra en liten rolig flash-film eller nå liknande om alla reglerna... då lovar jag... at då kommer alla att läsa reglerna... eller snarare se på reglerna ;) Jag tycker att reglerna är bra som dom är Ja det är dom.Varför ändra på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Man ändrar inte på dem, man visar upp den på ett lite trevligare sätt.. Varför tror alla att sidan ska segas ner av en liten flash film?? den är lixom 10 ggr snabbare än förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.