Hoppa till innehåll

Dumpad


Tox
 Dela

Rekommendera inlägg

Min ex-flickvän är norska, och skulle komma hit över nyår. Jag var hemma hos henne i oktober. I alla fall, igår skulle hon köpa biljetterna. Istället blockade hon mig på facebook, livejournal, skype och MSN och svarade inte på någon telefon av de sex jag ringde. Jo, henne mormor svarade. Och hade tydligen aldrig hört talas om att Kiara (exet, uppenbarligen) skulle komma hit.

 

Äntligen loggade hon in vid åtta, och gjorde slut, för hon är inte redo för ett förhållande. Fan vad jag är trött på osäkra bi-tjejer :(

 

Snart kommer min bästa vän över, så jag kan snacka lite. Men just nu är jag fett lack på livet, överdramatiskt som det låter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon verkar ju som en skit person igentligen... Om man vill göra slut ska man göra det ordentligt >.< Fast om hon inte var säker på om hon är bi/les så är det antagligen bättre att låta det vara. Och om du bor långt ifrån norge måste det vara jobbigt att vara tilsammans, jag tycker det är jobbigt att min pojkvän bor 1 och en trekvart bort från mig med buss :P

 

Men älskade du henne verkligen då? Står inte mycket om det bara att du verkar vara väldigt pissed off på henne, då borde det vara lättare att komma över det. Kom ihåg att det inte var pga dig som hon gjorde slut säkert och att du är värd nån bättre :)

Redigerat av Svampen2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du är tjej? Är du lesbisk? Ja, just det du sa bi-tjej, ja...

 

OnT: Hon verkar vara en riktig skitnorska, kanske för att du är svensk hon dumpade dig för, och bor för långt bort. Glöm henne.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag är lesbisk. Och det var första kärleken, jag älskade henne verkligen. Det finns mycket bakom, men... jag vet att jag klarar mig bättre utan henne egentligen. Kommer bli jävligt tomt utan henne, men jag ska nog försöka klara mig :)

 

Men hon dumpade mig inte för att vi bor långt bort. Hon dumpade mig för att hon är för feg att komma hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag är lesbisk. Och det var första kärleken, jag älskade henne verkligen. Det finns mycket bakom, men... jag vet att jag klarar mig bättre utan henne egentligen. Kommer bli jävligt tomt utan henne, men jag ska nog försöka klara mig :)

 

Men hon dumpade mig inte för att vi bor långt bort. Hon dumpade mig för att hon är för feg att komma hit.

BARA därför?? Hon satsar då inte rejält. :o

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag är lesbisk. Och det var första kärleken, jag älskade henne verkligen. Det finns mycket bakom, men... jag vet att jag klarar mig bättre utan henne egentligen. Kommer bli jävligt tomt utan henne, men jag ska nog försöka klara mig :)

 

Men hon dumpade mig inte för att vi bor långt bort. Hon dumpade mig för att hon är för feg att komma hit.

Verkar inte vara någon du bör vara ihop med :/

Det bästa är nog att försöka glömma henne och gå vidare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt tips är att försöka att inte bli kär, men det kan vara jävligt svårt. =/

 

För mig kändes det jättebra ett tag, men sen sket sig allt och allt känns skit.

Det är så livet fungerar, vågar man inte satsa kommer man aldrig komma någonvart.

Emellanåt går det åt helvete, så är det bara.

 

Man får lära sig av sina misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Skaffa dig en ny flickvän som bor nära så kanske ni träffas mer och har ett säkrare förhållande.

 

Eller i så fall får du väl flytta till din norska flickvän och bo hos henne.

Fast just det ni hade ju gjort slut...

och Komihåg gå inte och tro att få en tjej går på en dag det gör det inte det får ta sin tid men det är det värt :D + Ta inte en hundralapp och Köp inte romantik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...