Hoppa till innehåll

Vilken Artist Gillar Ni Verkligen Inte? Rentav Hatar?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Annars så är jag starkt emot alla random artister så gör nån technohiphop karriär, som typ akon och allt vad dom heter.

This.

 

Orden karriär och musik borde egentligen hållas långt ifrån varandra.

 

Vadå då? Musikkarriär, en karriär inom musiken eller har jag fel?

 

Musik ska skapas för konstens skull, inte handla om att göra karriär.

En del av den långa serien med saker som är fel i musikindustrin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Annars så är jag starkt emot alla random artister så gör nån technohiphop karriär, som typ akon och allt vad dom heter.

This.

 

Orden karriär och musik borde egentligen hållas långt ifrån varandra.

 

Vadå då? Musikkarriär, en karriär inom musiken eller har jag fel?

 

Musik ska skapas för konstens skull, inte handla om att göra karriär.

En del av den långa serien med saker som är fel i musikindustrin.

 

Jaha du menar på det sättet. Men att ha en karriär inom något är väl egentligen bara att jobba och tjäna pengar vilket man oftast gör om man är artist?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars så är jag starkt emot alla random artister så gör nån technohiphop karriär, som typ akon och allt vad dom heter.

This.

 

Orden karriär och musik borde egentligen hållas långt ifrån varandra.

 

Vadå då? Musikkarriär, en karriär inom musiken eller har jag fel?

 

Musik ska skapas för konstens skull, inte handla om att göra karriär.

En del av den långa serien med saker som är fel i musikindustrin.

 

Jaha du menar på det sättet. Men att ha en karriär inom något är väl egentligen bara att jobba och tjäna pengar vilket man oftast gör om man är artist?

 

Det han försöker säga är att man ska inte sträva efter att bli berömd och rik genom musiken. En karriär börjar dock när man börjar med det, som du säger.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från afrokines! (han är varnad!)

 

Jag hatar:

 

Slipknot, för att dem tror att dom är så metal (men hur metal är det att rappa och använda turntables?) men egentligen är dom några av världens största posörer. Och dom kan inte acceptera faktumet att dom sålde ut på albumet IOWA. Det typiska Slipknot-fanet är ett sådant som helt plötsligt tror att dom har haft en dålig uppväxt och inte kan acceptera andra band som faktiskt är true.

För det första, så "tror" Slipknot inte att de är metal.

Och för det andra, så spelar Slipknot en genre med geners goregrind och modern rock.

Och för det sista... Slipknot gör brutala låttexter för att såna som du, ska sluta klaga på vad andra gör.

De är helt enkelt trötta att folk beter sig som du gör.

Om man lyssnar på texten i My Plague så går den "Kill you, fuck you, i will never be you" är till personer som inte är sig själva, de är trötta på att de behandlar de flesta som skit.

 

Låten New Abortion, handlar om att alla Slipknot fans (Maggots) ska hålla ihop så att de kan klara sig igenom all skit som de får från massa människor.

 

Jo, jag kan förstå att du kanske tycker att Slipknot är skit... men har du nånsin lagt ner tid på att försöka lyssna på texten?

 

Slipknot är ett bra band och de vill helt enkelt uttrycka sig själva med de brutala texterna och maskerna.

Varje mask uttrycker den personens inre.

 

Nu, tycker jag att du ska skapa en spellista på spotify, youtube etc.. med bara Slipknot, och faktiskt, lyssna på texterna!

 

Juste, hatar Slipknot.

 

Och glömde säga att jag hatar Kei$ha och Kate Perry-sångerskor. Usch.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar inte någon faktiskt. Hatar inte ens Justin Bieber, Hannah Montana, Darin eller Jonas Brothers.

Undrar hur Gucci Mane kunde bli rappare, börjar tröttna på Lil Wayne och andra mainstream rappare som bara rappar om money, weed and hoes.

Lyssnar mer på lite djupare Hip Hop nu, typ Mos Def, Talib Kweli, DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince, Tupac.

Redigerat av Chilla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eminem e skit

-1 du har säker bara hört låtar från hans senaste album och dom är skit, men om man lyssnar på låtar från hans tidigare album så förstår man att han inte sjunger om horor och ppengar utan om hans uppväxt hans fru, hans barn.

 

OnT:50 cent

 

Lose yourself - dålig

When im gone - dålig

har hört alla skitlåtar min brorsa älskar honom -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns ingen jag inte gillar.

jag uppskattar alla musiker för det dom gör.

 

det jag har emot är idol, alla som vinner är kända i ett år o sen bortglömda.

tänk på alla pengar svenska fjortisar lägger på att ringa och rösta på johan palm

Du där håller jag Fan med Nu Vann ju jay smith och nu är han bortglömd :lol: :D

 

ontopic Metallica

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...