TuggaBananWTF Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 hej. När jag är inne på fuska.se.... ULTRA LAGGAR DET!!!!!!!!!!!! Jag har ett modem på 100 mbit/s och jag har kollat hastigheten flera gånger när jag varit inne och den säger 100 mbit/s och sen laggade det till och då stod det att jag var moderator???? är det min dator, anslutning elr buggar på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Menar du att det laggar hela tiden eller bara just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Jag märker inget ovanligt iaf. Antagligen något fel hos dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Menar du att det laggar hela tiden eller bara just nu?Hela tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Menar du att det laggar hela tiden eller bara just nu?Hela tiden :( Mycket bilder på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Rullar på fint för mig, vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hur fungerar det med andra sidor då :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Funkar fint för mig, och jag sitter med min HTC wildfire och har upp till 6mbit/sek mitt ute i skogen ca 20 mil från närmsta stad, vilket betyder att jag får ut ca 1 mbit/s. Alltså borde felet ligga hos dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 har du sladd direkt till bredbandet? Då säger det att det går 100mbit/s även fast det går 0,2 Har internet sladd på våran andra dator, där står det 100mbit/s, fast vårat sladdlösa är snabbare som är max 54mbit/s Så det kan lika gärna vara ditt internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Testa din hastighet på Speedtestnet eller vad den där sidan nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 http://www.bredbandskollen.se/ är en bra hemsida att testa hastigheten på. Något fel på Fuska skall det som sagt inte vara, så felet ligger troligen i din dator eller på din internetanslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 http://www.bredbandskollen.se/ är en bra hemsida att testa hastigheten på. Något fel på Fuska skall det som sagt inte vara, så felet ligger troligen i din dator eller på din internetanslutning. Tack så mycket allihopa för svardet var min dator som hade massor av dump filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.