Nash Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hur får man det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Testa Egenskaper>kompatibilitet och välj Windows 95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Testa Egenskaper>kompatibilitet och välj Windows 95.Har provat, men det har inte fungerat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hur får man det att funka?bygg bilar med mulle meck funkar utmärkt på w7x64 för mig, men du får nog ändra upplösningen och sätta på 256färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Testa olika lägen typ, XP SP2 och sådant även "kör som administratör" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Hur får man det att funka?Du kan testa starta det från spelets originella plats och inte från en genväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Får du något felmeddelande när du försöker starta spelet/spelen? Det kan vara så att kompatibilitetsläget inte räcker och kan kanske måste köra med Virtual PC med Windows 95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Lånar tråden lite,Jag har problem med Soldier of fortuned det kraschar nämligen när jag försöker starta det.Meddelandet som kommer upp är"Sof stötte på ett problem och måste avslutas" Skulle det fungera med Virtual PC 2007 tror du? Jag har Vista home premium 32 bitars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.