FreakyStyley Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Jo tjena, ska börja köra WoW (Igen). Köpte Battlechest för ett tag sedan och levleade en rogue och en warlock till 20 men tröttnade sedan. Är sugen på att börja men har ingen aning vilken klass jag ska välja. Har lite experience från andra mmorpgs, jag vet hur man healar och liknande. Är sugen på att köra en Restoration Druid, men hur funkar dom när man soloar? Tack i förhand I guess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Du använder väl DPS abilites & cat form? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) Har gjort en nu, med cat form så funkar ju soloing ganska bra, men har hört mycket snack om att resto Druid suger i högre levlar, är det sant? Redigerat 30 December 2010 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Warrior is the way, son <3 En stun = fienden död = dom klagar på att warriors är OP Eller så kan du köra Mage som bara behöver ice lance för att döda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Warrior is the way, son <3En stun = fienden död = dom klagar på att warriors är OP Eller så kan du köra Mage som bara behöver ice lance för att döda.Feral är ju dock lika "OP". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Warrior om du vill köra den mest manuella klassen i spelet samt den mest gearbaserade, då pownar du alla. Var redo på en hel del besvikelser när det kommer till nerfs, då Blizzard väljer att nerfa warriors efter 1 vecka av klagomål från rogues t.ex, men paladins och mages gled på en facerollmacka genom en hel expansion. Nu är det mages tur att vara den mest dominerande cc klassen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Blizz fattar inte att alla classer har otoligt LÅNGA ccs som ger casters stor möjighet att döda warriors / rogues utan att ta den minsta skada. Själv kör jag warrior just nu och vi kan bli kitade hur lätt som hälst. Möter man en mage är det typ. Charge,hamstring... fryst >.< Heroic leap.. fryst igen! trinketa deepfrezee.. nej då är frost nova uppe igen! >.< sen intercept... BLINK -.- Charge kanske är tbx men nej.. charge igen blir ändå fryst! om dom ska nerfa warriors damage ska dom fan nerfa mages cc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Jag rekommenderar Druid, Warlock eller Paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Mage / Pala Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Bara att inse sanningen, alla klasser är bra på en viss sak Kör själv pala (tank/dps), druid (resto, tank o balance) och warrior (tank o fury) och alla dom klasserna har sin specialitet som gör dom roliga. Det handlar bara om vad du vill spela för spec o vilka specialiteter du vill kunna använda dig av Och nej resto druider suger inte, tkr själv att den är roligare att heala med än palan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 (redigerat) OMGLOLFAIL, MÄRKTE INTE ATT DETTA VAR MIN TRÅD Redigerat 14 Januari 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg