Doglovers Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 vill ha tips på roliga sätt att säga söt, vacker, snygg eller gullig till kompisar på ;) nån med förslag? :blush: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 KAWAII DESU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nykomlingen Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbhax Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Göllig. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hey sötnöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Hey sötnötSöt som gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,Och jag har hört att tu es är franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Hej sötnows <3 Brukar jag uttrycka mig när jag ska säga söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,Och jag har hört att tu es är franska. Det betyder "du är" på spanska.Dock finns ordet "tu" i franskan också, vilket dessutom betyder samma sak där, om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,Och jag har hört att tu es är franska. Det är even spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Om det är någon som heter Linda, så kan du ju säga "Tu es Linda" för jag har hört att Linda betyder söt, eller något liknande, på spanska,Och jag har hört att tu es är franska. Det är even spanska Fast då ska det ju vara tu eres. Lagom off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 "Satan!" säger jag när jag ser en söt tjej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.