Kanji Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det står på en massa guider: Location: Dessert colossus, men var är den?! Jag har hittat en mystisk sten som det är en grön sak ovanför, men det går inte att hamra ner den, eller bomba!! Är jag rätt ute, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det är i Dessert Colousus när man kommer inn frän Gerudo valey ska man gå höger man ser först tre träd tror jag strunta i de ock gå vidare sen ser du två träd som är tillsamans i väggen mellan är det en sprick man ska bomba med bomber. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Tack! Nu har jag den, nu ska jag bara förstöra: Forest barrier, Fire barrier, Water barrier, Shadow barrier och Spirit barrier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Bra så du är Ganons Castle det var en barier till där det är light medalion ovanför dörren. Dit kommer du när du har bärt en staty och kastat bort den. Redigerat 15 Maj 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 mhm.... e det så man gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Man får ett par handskar inne i shadow rummet,dom gör så att du kan lyfta större stenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 även kallad golden gauntlets...du får inte bli uppäten av like-liken för spottar den ner dig från kanten så tar den din dräkt och du måste köpa den på nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ajaja, jag ska akta mig då... Ska spela lite senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 den tar inte din gröna utan bara den röda eller blåa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 men om man har sparat så ä det bara å börja om,då slipper man att köpa en till dräkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 men jag sparar inte förrän innan jag möter en boss eller fått ett föremål... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg